Artykuły z kategorii

Strefa Czytelnika

Zestawienia bibliograficzne

02-06-2015

Zestawienia bibliograficzne

Wykaz zestawień bibliograficznych opracowanych przez nauczycieli bibliotekarzy Warmińsko-Mazurskiej Biblioteki Pedagogicznej w Elblągu    

Czytaj więcej

Strefa Nauczyciela

Styczniowa oferta warsztatów dla nauczyc…

18-12-2017

Styczniowa oferta warsztatów dla nauczycieli

Jesteś nauczycielem i chcesz wzbogacić swój warsztat pracy? Weź udział w bezpłatnych warsztatach, które będą realizowane w styczniu w Bibliotece Pedagogicznej w Elblągu. Zapisz się koniecznie! Oto co przygotowaliśmy    

Czytaj więcej

Strefa Bibliotekarza

Wczoraj i dziś… o edukacji regionalnej

20-12-2017

Wczoraj i dziś… o edukacji regionalnej

Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr 2 oraz Biblioteka Pedagogiczna w Elblągu  zapraszają do udziału w trzecim spotkaniu sieci współpracy i samokształcenia nauczycieli bibliotekarzy w roku szkolnym 2017/2018, które odbędzie się...

Czytaj więcej

Szkolenia online

Interaktywne ćwiczenia w LearningApps

02-01-2018

Interaktywne ćwiczenia w LearningApps

Osoby zainteresowane poznaniem narzędzi do tworzenia interaktywnych ćwiczeń zapraszamy na kurs e-learningowy "Nauka-Zabawa-Rozwój. LearningApps", który rozpocznie się 8 stycznia na platformie Bibliotecznego Centrum Zdalenj Edukacji. Zapisy prowadzone są bezpośrednio na platformie...

Czytaj więcej

Logo QuizizzJeśli szukasz sposobu na ciekawą lekcję powtórzeniową lub chcesz zorganizować klasowy turniej wiedzy, kurs e-learningowy "Quizizz - klasowy turniej wiedzy" jest właśnie dla Ciebie!

Zajęcia zaczynają się 24 kwietnia na platformie Bibliotecznego Centrum Zdalnej Edukacji. Zapisy prowadzone są bezpośrednio na platformie do dnia rozpoczęcia kurs lub do wyczerpania miejsc (30 osób).

Zapraszamy!

Quizizz to bezpłatna aplikacja sieciowa przeznaczona do tworzenia quizów. Warto po nią sięgnąć planując klasowy turniej wiedzy, lekcję powtórzeniową, podsumowanie zajęć, czy ewaluację lekcji. Świetna alternatywa dla odpytywania i kartkówek. Gwarantowana zabawa dla uczestników zajęć bez względu na wiek, a jak powszechnie wiadomo młody człowiek najlepiej uczy się bawiąc.

Rozwiązywanie testu może odbywać się w czasie rzeczywistym przy użyciu urządzeń mobilnych (telefon, tablet, komputer) lub w formie pracy domowej dostępnej dla uczestników przez dwa tygodnie. Testy zostały zaopatrzone w „mieszanie” pytań i odpowiedzi, co skutecznie utrudnia wzajemne ściąganie od siebie osób rozwiązujących test.

Quizizz jest alternatywą dla Kahoota. W odróżnieniu do Kahoota osoby rozwiązujące test przygotowany w Quizizz widzą pytania na swoich urządzeniach. Mogą rozwiązywać test w swoim tempie nie czekając na pozostałych uczestników.

Aby zapisać się na kurs, należy założyć konto na platformie e-learningowej - moodle.wmbp.edu.pl – a następnie zapisać się na kurs (po zalogowaniu się na platformie wybieramy kategorię kursów "Testy, krzyżówki i inne łamigłówki", a następnie z listy kursów "Quizizz - klasowy turniej wiedzy" i po pojawieniu się komunikatu potwierdzamy naszą wolę zapisania się na ww. kurs).

Aby wziąć udział w kursie, uczestnik powinien posiadać umiejętność:

  • korzystania z programów do przeglądania filmów,
  • posługiwania się platformą Moodle od strony Studenta (uczestnika),
  • posługiwania się przeglądarką internetową,
  • odbierania i wysyłania poczty elektronicznej.

Ponadto uczestnik powinien mieć dostęp do komputera wyposażonego w:

  • aplikację Adobe Reader,
  • dodatek Silverlight (bezpłatny),
  • słuchawki lub głośniki,
  • program do przeglądania filmów (preferowany Windows Media Player),
  • przeglądarkę Mozilla Firefox lub Internet Explorer,
  • dostęp do Internetu,
  • włączoną w przeglądarce możliwość przyjmowania cookies (ciasteczek).

Bliższych informacji udziela: Anna Szeląg - Wydział Wspomagania Edukacji i Multimediów, tel. 55 237 62 73, e-mail: anna.szelag[at]wmbp.edu.pl

Zapisz