Artykuły z kategorii

Strefa Czytelnika

Zasady korzystania z Biblioteki w czasie…

08-05-2020

Prosimy o zapoznanie się z zasadami funkcjonowania Biblioteki w reżimie sanitarnym związanym z SARS-CoV-2.                        

Czytaj więcej

Strefa Nauczyciela

Zdalnie i stacjonarnie – nowe technolo…

23-11-2020

Weryfikacja wiedzy uczniów, to nieodłączny element pracy nauczyciela. Podczas II spotkania sieci współpracy i samokształcenia "Zdalnie i stacjonarnie – nowe technologie w pracy nauczyciela" zaprezentujemy dwa narzędzia, pozwalające nie tylko...

Czytaj więcej

Strefa Bibliotekarza

Spotkanie sieci nauczycieli bibliotekarz…

23-09-2020

Biblioteka Pedagogiczna w Elblągu zaprasza 30 września 2020 r. (środa) na pierwsze, w tym roku szkolnym, spotkanie sieci współpracy i samokształcenia nauczycieli bibliotekarzy. Spotkanie odbędzie się w godz. 15:30-17:45. Serdecznie zaprasza...

Czytaj więcej

Szkolenia online

Interaktywna karta pracy, jako element e…

20-10-2020

Osoby zainteresowane poznaniem narzędzia do tworzenia interaktywnych kart pracy zapraszamy na kurs e-learningowy "Wizer.me – interaktywna karta pracy, jako element edukacji zdalnej", który rozpocznie się 30 listopada 2020 r. na...

Czytaj więcej

quizizz logoJeśli szukasz sposobu na ciekawą lekcję powtórzeniową lub chcesz zorganizować klasowy turniej wiedzy, kurs e-learningowy "Quizizz - klasowy turniej wiedzy" jest właśnie dla Ciebie!

Zajęcia zaczynają się 1 czerwca 2020 r. na platformie Bibliotecznego Centrum Zdalnej Edukacji. Zapisy prowadzone są bezpośrednio na platformie do dnia rozpoczęcia kurs lub do wyczerpania miejsc (20 osób).

Zapraszamy!

Quizizz to bezpłatna aplikacja sieciowa przeznaczona do tworzenia quizów. Warto po nią sięgnąć planując klasowy turniej wiedzy, lekcję powtórzeniową, podsumowanie zajęć, czy ewaluację lekcji. Świetna alternatywa dla odpytywania i kartkówek. Gwarantowana zabawa dla uczestników zajęć bez względu na wiek, a jak powszechnie wiadomo młody człowiek najlepiej uczy się bawiąc.

Rozwiązywanie testu może odbywać się w czasie rzeczywistym przy użyciu urządzeń mobilnych (telefon, tablet, komputer) lub w formie pracy domowej dostępnej dla uczestników przez dwa tygodnie. Testy zostały zaopatrzone w „mieszanie” pytań i odpowiedzi, co skutecznie utrudnia wzajemne ściąganie od siebie osób rozwiązujących test.

Quizizz jest alternatywą dla Kahoota. W odróżnieniu do Kahoota osoby rozwiązujące test przygotowany w Quizizz widzą pytania na swoich urządzeniach. Mogą rozwiązywać test w swoim tempie nie czekając na pozostałych uczestników.

Aby zapisać się na kurs, należy założyć konto na platformie e-learningowej - moodle.wmbp.edu.pl – a następnie zapisać się na kurs (po zalogowaniu się na platformie wybieramy kategorię kursów "Testy, krzyżówki i inne łamigłówki", a następnie z listy kursów "Quizizz - klasowy turniej wiedzy" i po pojawieniu się komunikatu potwierdzamy naszą wolę zapisania się na ww. kurs).

Aby wziąć udział w kursie, uczestnik powinien posiadać umiejętność:

  • posługiwania się platformą Moodle od strony Studenta (uczestnika),
  • posługiwania się przeglądarką internetową,
  • odbierania i wysyłania poczty elektronicznej.

Ponadto uczestnik powinien mieć dostęp do komputera wyposażonego w:

  • aplikację Adobe Reader,
  • przeglądarkę internetową,
  • dostęp do Internetu,
  • włączoną w przeglądarce możliwość przyjmowania cookies (ciasteczek).

Bliższych informacji udziela: Anna Szeląg - Wydział Wspomagania Edukacji: e-mail: anna.szelag[at]wmbp.edu.pl