Artykuły z kategorii

Strefa Czytelnika

Zmarła Kazimiera Atamańczuk

05-08-2017

Zmarła Kazimiera Atamańczuk

Z głębokim żalem zawiadamiamy o śmierci dr Kazimiery Atamańczuk - Dyrektora Pedagogicznej Biblioteki Wojewódzkiej w Elblągu w latach 1978-1990 (obecnie Warmińsko-Mazurskiej Biblioteki Pedagogicznej w Elblągu), emerytowanego pracownika Wydziału Prawa i...

Czytaj więcej

Strefa Nauczyciela

Podniesienie jakości edukacji przyrodnic…

19-09-2017

Podniesienie jakości edukacji przyrodniczej

Biblioteka Pedagogiczna w Elblągu  zaprasza do udziału w pierwszym w tym roku szkolnym spotkaniu sieci współpracy i samokształcenia "Podniesienie jakości edukacji przyrodniczej" dla nauczycieli przyrody, biologii i geografii ze szkół...

Czytaj więcej

Strefa Bibliotekarza

Na dobry początek

19-09-2017

Na dobry początek

Biblioteka Pedagogiczna w Elblągu  zaprasza do udziału w pierwszym spotkaniu sieci współpracy i samokształcenia nauczycieli bibliotekarzy w roku szkolnym 2017/2018, które odbędzie się w środę, 27 września, w godz...

Czytaj więcej

Szkolenia online

Uwaga

11-09-2017

Uwaga

Szanowni Państwo,informujemy, że w związku z problemami technicznymi związanymi z dostępem do platformy Bibliotecznego Centrum Zdalnej Edukacji z adresów IP Biblioteki, do momentu usunięci awarii nie będą realizowane kursy z...

Czytaj więcej

Logo QuizizzJeśli szukasz sposobu na ciekawą lekcję powtórzeniową lub chcesz zorganizować klasowy turniej wiedzy, kurs e-learningowy "Quizizz - klasowy turniej wiedzy" jest właśnie dla Ciebie!

Zajęcia zaczynają się 24 kwietnia na platformie Bibliotecznego Centrum Zdalnej Edukacji. Zapisy prowadzone są bezpośrednio na platformie do dnia rozpoczęcia kurs lub do wyczerpania miejsc (30 osób).

Zapraszamy!

Quizizz to bezpłatna aplikacja sieciowa przeznaczona do tworzenia quizów. Warto po nią sięgnąć planując klasowy turniej wiedzy, lekcję powtórzeniową, podsumowanie zajęć, czy ewaluację lekcji. Świetna alternatywa dla odpytywania i kartkówek. Gwarantowana zabawa dla uczestników zajęć bez względu na wiek, a jak powszechnie wiadomo młody człowiek najlepiej uczy się bawiąc.

Rozwiązywanie testu może odbywać się w czasie rzeczywistym przy użyciu urządzeń mobilnych (telefon, tablet, komputer) lub w formie pracy domowej dostępnej dla uczestników przez dwa tygodnie. Testy zostały zaopatrzone w „mieszanie” pytań i odpowiedzi, co skutecznie utrudnia wzajemne ściąganie od siebie osób rozwiązujących test.

Quizizz jest alternatywą dla Kahoota. W odróżnieniu do Kahoota osoby rozwiązujące test przygotowany w Quizizz widzą pytania na swoich urządzeniach. Mogą rozwiązywać test w swoim tempie nie czekając na pozostałych uczestników.

Aby zapisać się na kurs, należy założyć konto na platformie e-learningowej - moodle.wmbp.edu.pl – a następnie zapisać się na kurs (po zalogowaniu się na platformie wybieramy kategorię kursów "Testy, krzyżówki i inne łamigłówki", a następnie z listy kursów "Quizizz - klasowy turniej wiedzy" i po pojawieniu się komunikatu potwierdzamy naszą wolę zapisania się na ww. kurs).

Aby wziąć udział w kursie, uczestnik powinien posiadać umiejętność:

  • korzystania z programów do przeglądania filmów,
  • posługiwania się platformą Moodle od strony Studenta (uczestnika),
  • posługiwania się przeglądarką internetową,
  • odbierania i wysyłania poczty elektronicznej.

Ponadto uczestnik powinien mieć dostęp do komputera wyposażonego w:

  • aplikację Adobe Reader,
  • dodatek Silverlight (bezpłatny),
  • słuchawki lub głośniki,
  • program do przeglądania filmów (preferowany Windows Media Player),
  • przeglądarkę Mozilla Firefox lub Internet Explorer,
  • dostęp do Internetu,
  • włączoną w przeglądarce możliwość przyjmowania cookies (ciasteczek).

Bliższych informacji udziela: Anna Szeląg - Wydział Wspomagania Edukacji i Multimediów, tel. 55 237 62 73, e-mail: anna.szelag[at]wmbp.edu.pl

Zapisz