W tym tygodniu w “Seriach na serio” kompleksowe narzędzia do diagnozy rozwoju ucznia z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym i znacznym, na które składają się arkusze monitoringu i karty pracy.
Wszystkie polecane pozycje znajdziesz w naszych zbiorach.
Arkusze umożliwiają: dokonanie diagnozy skali rozwoju ucznia; określenie poziomu opanowania wiedzy i umiejętności opisanych w podstawie programowej; ocenę postępu oczekiwanych osiągnięć i ujawniających się trudności w zakresie rozwoju i opanowania umiejętności: samoobsługowych, społecznych, komunikacji werbalnej, niewerbalnej, przygotowania do nauki pisania i czytania, motoryki małej i dużej, elementarnych umiejętności matematycznych, edukacji przyrodniczej, muzyki z rytmiką, plastyki, techniki, wychowania fizycznego. Pracę z kartami ułatwia dołączony ramowy program edukacyjno-terapeutyczny dla dzieci i młodzieży z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym i znacznym. (Opis pochodzi od wydawcy)
Arkusze monitoringu i karty pracy do diagnozy rozwoju ucznia z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym i znacznym. Część 1. Pierwsza część zestawu odnosi się do następujących działów podstawy programowej z obszaru „Ja”: 1. Budowanie własnej tożsamości; 2. Jedzenie; 3. Ubieranie się; 4. Higiena osobista; 5. Potrzeby fizjologiczne; 6. Sygnalizowanie samopoczucia. (Opis pochodzi od wydawcy)
Arkusze monitoringu i karty pracy do diagnozy rozwoju ucznia z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym i znacznym. Część 2. Druga część zestawu odnosi się do następujących działów podstawy programowej z obszaru „Ja i otoczenie”: 1. Ja – członek rodziny: moja rodzina, moje miejsce zamieszkania; 2. Ja – uczeń: moja klasa, moja szkoła; 3. Ja – w rozmowie; 4. Ja – członek społeczności lokalnej. (Opis pochodzi od wydawcy)
Arkusze monitoringu i karty pracy do diagnozy rozwoju ucznia z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym i znacznym. Część 3. Trzecia część zestawu odnosi się do następujących działów podstawy programowej z obszaru „Ja i otoczenie”: 5. Ja – członek społeczeństwa; 6. Ja i przyroda; 7. Moje zdrowie; 8. Ja w chorobie. (Opis pochodzi od wydawcy)
Arkusze monitoringu i karty pracy do diagnozy rozwoju ucznia z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym i znacznym. Część 4. Czwarta część zestawu odnosi się do następujących działów podstawy programowej z obszaru „Ja i otoczenie”: 9. Ja jako konsument; 10. Ja w świecie techniki; 11. Ja w świecie technologii informacyjnej; 12. Ja w bezpiecznym świecie; 13. Ja w świecie kultury i rozrywki; 14. Mój czas wolny (Opis pochodzi od wydawcy)
Zapraszamy do wypożyczalni.